måndag 13 oktober 2014

Instaweek

Aj aj aj, bloggen är svältfödd på inlägg ser jag... Men bättre att skriva när jag känner för det än att slänga upp ett inlägg i all hast bara för att. Min kära blogg myntades för att stilla mitt text & bild-begär vilket förklarar varför min instagram får allt fler uppdateringar istället för bloggen. Det går ju så mycket snabbare att slänga upp en bild mitt i stunden! Men tyvärr fattas Instagram ett bra utrymme för text.. Vilket heller inte är syftet där.. Så för oss hobbybloggare säger jag  tummen upp för kombinationen instagram/blogg! Snoozar bloggen är Instagram för det mesta desto mer vaken! Min senaste vecka har sett ut ungefär så här:

> Njutbatra stunder i nya matdelen
> Ännu fler njutbara stunder med vår lilla skatt
> Amelia kämpar tappert & glädjefyllt med att lära sig stå
> Gränslös kärlek i de vackraste ögon jag skådat
@stoltzmalin

2 kommentarer: