onsdag 20 augusti 2014

Dagens Detalj

När jag går förbi vår hall blir jag numera lite extra glad. Där står nämligen hemmets sötaste blomma (eller träd kanske det snarare är) utvalt av min äldre bror då de var på middag hos oss förra helgen. Han sprang förbi det i en blomsterbutik & tyckte där stod Malin på det. Och visst gjorde där det, med stora bokstäver! Inte alltid det lättaste att vara man & pricka rätt när det kommer till dessa bitar.. Det lilla trädet klipper därför platsen som dagens finaste detalj!
Foton: Malin Stoltz

3 kommentarer:

  1. Fint som vanligt!
    Det är onekligen stor skillnad på ditt och mitt träd. Mitt ser mer ut som ett vildvuxet kaos. Tänk på att det aldrig vill torka ut..

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul att det blev uppskattat! Platsen är spot on :) kram big B

    SvaraRadera